martes, 22 de diciembre de 2009

Treball blogosfera

El meu grup de blogosfera està format per l'Anna Dalmau, Beatriz Barreal, Laura Figueres i jo.

El treball tracta sobre el grafisme infantil. Vma triar aquest tema perquè es un dels temes ja tractats a classe. Al ja haver-lo tractat se'ns era més fàcil poder explicar-lo millor.

Alhora de distribuir el treball cada una va fer una etapa del grafisme, encara que una companya a tenir que fer dos. Jo vaig crear el blog on vam penjar tota la informació. Cada persona del grup em van passar la informació juntament amb fotografies de cada etapa i jo ho vaig penjar. Després vam, bscuar entre totes pàgines webs relacionades amb el nostre tema i vam comentar.

Aqui us deixo el link:
http://bela-grafismeinfantil.blogspot.com

No hay comentarios:

Publicar un comentario